Korzyści:
- ograniczenie ryzyka wobec instytucji publiczno-prawnych
- aktualna wiedza i korzystanie z wiedzy ekspertów
- szybkie dostosowywanie się do stale zmieniającego się prawa
- oszczędności
- nie inwestujesz w oprogramowanie
- brak konieczności szkoleń
- nie poświęcasz czasu na sprawy administracyjne
- nie ponosisz kosztów stworzenia i wyposażenia miejsca pracy
- tańsze niż zatrudnienie własnego pracownika, bez urlopu i chorobowego
Zakres czynności:
- miesięczne i roczne deklaracje do US i ZUS
- raporty do GUS i NBP
- prowadzenie akt osobowych
- rejestracja pracowników w ZUS i US
- załatwianie bieżących spraw w ZUS
- rozliczanie pracowników zatrudnionych w oparciu o umowe o pracę, umowę zlecenie i umowę o dzieło (umowy cywilno-prawne)
- przygotowywanie listy płac i rachunków z tytułu świadczenia pracy
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
- przygotowywanie dokumentów:
- umowy o pracę oraz cywilno-prawne (umowy zlecenia i o dzieło)
- świadectwa pracy
- deklaracje i dokumenty do ZUS w przypadku zasiłków chorobowych, rehabilitacyjnych, macierzyńskich